RSS

De ce am hotărît să fac Voluntariat…

10 Mai

Trăim într-o lume unde valorificarea tinerilor şi libertatea exprimării opiniei lor constituie una din elementele de bază ale dezvoltării sociale. Aş vrea să mă refer mai jos la aportul pe care tinerii îl pot aduce pentru progresul social prin realizarea potenţialului personal – nu mă refer doar la frecventarea cercurilor de creaţie, dar la modul în care ei îşi pot ajuta societatea în care trăiesc.

Sunt studentă în anul al III-lea la Facultatea Pedagogie, Psihologie şi Asistenţă Socială la Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi. Poate sună banal, dar cînd auzeam înainte de voluntariat îmi spuneam că este doar un timp pierdut, iar în contextul acesta întrebarea cea mai frecventă pentru mine era ce anume îi motivează pe studenţi să facă voluntariat? În scurt timp am aflat răspuns la această întrebare, deoarece am decis să devin voluntar în cadrul proiectului Médecins du Monde în Moldova. Faptul esenţial care mi-a influenţat decizia a fost sfera de activitate a voluntarilor organizaţiei, şi anume prevenirea traficului de fiinţe umane.

Citeşte mai departe…

 

Lasă un răspuns

 
