RSS

Seminare informative ”Eu am Drepturi!!!”

24 Mai

În perioada 23-25 aprilie 2010, 20 de participanți din localitățile din nordul Moldovei au participat la cursul de instruire „Implicarea tinerilor în promovarea DrepturiLor”. Înarmați cu abilități nou formate și cunoștințe necesare, tinerii experți în drepturile omului au avut sarcina să promoveze, în luna mai 2010, seminare informative cu tematica ”Eu am Drepturi!!!”. Drept suport metodologic este utilizat filmul social ”Eu am Drepturi!!!” și materiale tematico – informative, create în scopul promovării seminarelor inovative și creative.

Activități promovate în cadrul programului „Conştientizarea importanţei respectării drepturilor omului şi dezvoltarea abilităţilor democratice în rîndurile tinerilor din Nordul Moldovei”, cu suport financiar Black See Trust, The German Marshal Fund for Regional Cooperation.

 

Lasă un răspuns

 
