RSS

Chiar dacă din mii salvezi doar zeci, eu cred că merită!

04 oct.

„… Într-o dimineaţă un turist se plimba pe litoralul marii. Zărind cum un localnic arunca steluţele aduse la mal de valuri în apă, turistul îl întreabă pe localnic: ”De ce îţi iroseşti timpul în zadar, oricum nu le vei salva pe toate?„ La care localnicul a luat o steluţă şi a aruncat-o în spuma apelor, spunîndu-i: ”Uite, pentru ea timpul meu nu e zadarnic, chiar daca ştiu ca din mii voi salva zeci, eu cred ca merită!”

Trăim într-o societate care este ca un furnicar în care e dificil să acorzi ajutor tuturor, dar a începe merită oricînd. Activitatea de voluntariat este o opţiune. Pentru utilitatea mea în societate m-am decis să fiu voluntară la Médecins du Monde (MdM), organizaţie care activează în domeniul prevenirii traficului de fiinţe umane (TFU) şi asistenţă a victimelor traficului. Împreuna cu echipa de prevenţie realizăm o serie de activităţi în scopul informării populaţiei despre pericolul traficului de persoane.

Citeşte mai departe…

 

Lasă un comentariu