RSS

Conferința Națională ,,Voluntariatul – activitate de interes public, antidotul individualismului. Practici de succes”

18 Oct

IMG_6756Astazi, 18 octombrie 2013, voluntarii și angajații Asociației ,,Tinerii pentru Dreptul la Viață” Bălți și Centrul ,,ATIS”, au participat la Conferința Națională cu genericul ,,Voluntariatul – activitate de interes public, antidotul individualismului. Practici de succes”, organizată în mun. Bălți de către Asociația Obștească ,,HOMECARE”.

Un moment culminant în cadrul conferinței a fost înmînarea Diplomelor de excelență voluntarilor în semn de aleasă prețuire și recunoștință pentru contribuția depusă la dezvoltarea și implementarea serviciilor medico-sociale, printre premianți a fost Balan Veronica și Corbu Arina, cei mai activi voluntari ai Asociației ,,Tinerii pentru Dreptul la Viață”, Bălți.

,,M-am simțit foarte frumos impresionată de această surpriză plăcută. Nu m-am așteptat ca în această zi să fiu premiată ca cel mai activ voluntar. Am avut emoții mari să stau în fața tuturor și să mi se cînte imnul ,,La mulți ani!” pentru voluntariat.” (Veronica Balan, 21 ani)

,,Astăzi este o zi în care sufletul îmi radiază a bucurie, o zi în care am înțeles că ceea ce fac are o adevărată valoare pentru oameniii care au nevoie de susținere și ajutor. În aceste momente trăiesc cele mai frumoase clipe. Surpriza pe care am avut-o, încă o data, m-a făcut să mă simt utilă, fericită și împlinită. Mulțumesc organizațiilor gazdă pentru că-mi acordă posibilitate să mă dezvolt personal cît și profesional.” (Corbu Arina, 20 ani) 

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

 
